Friday, 8 July 2011

menghitung harii .

menghitung harii, detik demi detik ..

aku menghitung hari untuk satu majlis ..majlis yg paling bersejarah dln fmily aku . n buat kakak aku .. 
16/7/2011 . akan berlangsungnya majlis perkahwinan kakak aku . dlm hati ada excited . tapi ada rasa berat jgkk . hmmm . excited sbb akan dpt abg ipar kot . huhuhu . tp bnyk yg berang sebenarnya . aku nk list kan lahh .

>kakak aku dah akan jadi wife org, xboley laa nk gila2 ngn aku lagi . 
>dh xboleyy nk tdo 1 katil ngn akak aku . 
>xboleyy dh nk cite2 n potpet ngn dye sblm tdo . 
>xboley daa nk men baling2 bantal bila bangun tdo .
>xboleyy dh nk ajak dye g jln2 . 
>xboleyy dah nk pau dye bnyk2 mcm sblm ni . 

ntah knp aku rasa beratt sgt hati bile tggu hari 2 . dye lah satu2ny kakak aku . bile ad mslh, aku akan cite kat dye, bile ad berita gmbira dye org pertama akan taw .hmm .pasni apeee ponn xboleyy . :(
tp xpelah. aku sentiasa doakan kebahagiaan dye dgn pilihan haty dye untuk selamanya .


p/s: kak, kalo mu bace post ni, jgn gelak pulak . ikhlas dari hatii wooo . yg penting, I LOVE YOUU more lahhh . :)

No comments:

Post a Comment