Wednesday 6 July 2011

interest ke ?

bolasepak memang dh sinonim dgn hidup kia semua . tapi bukan dgn aku dulu . aku dulu mmg xde minat lagsung nak tgk bola ke, nk hfl name pemain mesia aku xingat, ni kan nk hafal name pemain MU,CHELSEA,LOVERPOOL . mmg hampehhh . yg aku taw,david beckham, aidil zafuan& zaquan adha. tu pn aku taw name je. aku mne ade nk amek taw dorg men posisi mane. hahahha . tapi xmustahil lah kan, aku ni prmpuan. tapi sejak piala dunia tahun lepas, aku dh jadi gila bola. ntahh knp . mgkin virus dari ex fasilitator aku kot . dye housemate bestie aku. tiap2 ari kot mase tu dye ckp pasal bol . tp aku still blurr . org tgk bola, bersorak, aku pn bersorak . hahhaaha . tapi minat yg mendalam nk tengok bola berputik masa liga FA baru2 ni . yg TERENGGANU vs KELANTAN tu lah kan . mase tu aku mmg excited nk tgk bola . sampaikan masa daudsu jaringkan gol sendiri tu aku sorang je yg bersorak . terus ayah ngn mak aku gelakkan aku . hahhaha . tp mase tu aku xkire, yg pnting team trggnu dh ad gol, so ad peluang nk jadi juara.  aku pn duk bertepek dpn tv tuh smpai la game hbs . 


minat nk tengok bola dh mkn berkobar2 . nama pemain malysia pn aku dh dpt hafal . tp aku still xtaw posisi dorg, yg aku taw safiq rahim as kapten psukan . hahahaha . MALAYSIA dah dpt pegi pusingan ke 2 kelayakan piala dunia . aku hrp team mesia dpt harumkan nme mesia di persada dunia dgn melayakkan diri ke piala dunia nnti . 


chiyokk2 team mesia . 

p/s : mood  : baru je tgk perlawanan selangor vs perak
yg penting, tgnu naib jihan liga super . 
TERENGGANU NELANGG !!

No comments:

Post a Comment